duminică, 14 septembrie 2008

Maine se numara bobocii

Azi a fost prima zi de toamna pe aici pe nicaieri. S-au adunat norii, a plouat, s-au risipit norii, a zambit un pic soarele insa pe un fundal rece, iar s-au adunat norii, si.. iar a plouat. Cu toate straduintele mele de a ma simti ca intr-o zi de vara, cum era evident - nu am reusit, si vinovati se fac vremea de afara si gandul ca maine revin la scoala...
Si nu pentru a-mi numara bobocii pentru ca nu am. Dar o sa revad copilandrii ex a VIIIa, insotiti de parinti sau rude, chiar daca numai demult inocenti, maine cel putin emotionati si cel putin curiosi,"oare cum o sa fie?"
Iar la final vor ajunge elevi de clasa a XIIa. Asa cum sunt elevii mei din anul scolar ce incepe maine. Acest an terminal este poate cel mai complex pentru ei. Inceput, sfarsit, viitor inceput, nu am chef de invatat, ba am chef vine bacul, nu mai suport profii, ba imi plac parca sunt mai de treaba anu' asta ca ne lasa mai moale, abia astept sa fiu student, ba imi pare rau ca se termina perioada asta... "Inteligenta unui individ se masoara în cantitatea de incertitudini pe care e capabil sa le suporte." (Kant)
Pfff... o sa fie un an....interesant ca sa nu zic greu...

2 comentarii:

Un Pitic Pufos spunea...

:):):) ... iti aduci aminte cum eram noi in liceu? ce plini de sperante, nerabdatori si in acelasi timp inspaimantati de necunoscut? ce vremuri frumoase ... si pentru tine, Anca draga, si mai frumoase. Trebuie sa recunosti ... tu stii ce ii asteapta, si ce le rezerva anul acesta. Poti sa le fii prieten sau dusman. :)
Spor la munca!!!
Te pupa ... cealalta Anca ;)

ancaveronik spunea...

Da imi amintesc prea bine, si ne-am amintit impreuna de curand cum era.
Cat despre viitorii elevi..sincer nu stiu daca vreau sa fiu asa apropiata incat sa le fiu prieten sau dusman, dar o sa fie un an greu pentru ca o sa fie greu sa ii mai abati cu mintea si la altceva.