vineri, 4 decembrie 2009

Si peste o saptamana sunt in vacanta de Craciun... Te bucuri mai greu de doua saptamani de vacanta daca stii ca li se adauga cinci zile de concediu ce imi scot din buzunar vreo 2 milioane. Si luna urmatoare scoatem din nou din buzunar inca atat. Pentru ca asta e situatia creata de oamenii care ne conduc. In ultima vreme cel putin printre cunoscutii mei se discuta intens numai polititca. Este pentru mine de la enervant la plictisitor subiectul. Si cel mai trist este ca nu am ce reprosa celor care ne conduc pentru ca ei sunt doar la fel ca noi toti. Ne reprezinta perfect ca societate. Nu meritam ceva mai bun pentru felul cum gandim si actionam noi ca popor. Pacat de exceptiile care merita sa traiasca intr-o societate mai buna si nu au curajul sa paraseasca tara asta de rahat. Sa ii vad pe pensionarii ce isi vand votul pentru o galeata portocalie cu nu stiu ce muraturi de unde ar mai manca pensie. Sa vad cum se decurca cei din noua generatie care nici sa intinda unt pe paine nu pot pana nu le explica cineva in detaliu de mai multe ori procedura. Sa ii vad pe mINUNE si sALAM ce hartii isi mai pun pe frunte (igienice si folosite). Daca putinii oameni cu putere si dorinta sa duca o viata decenta si cumpatata si care au cunostinte ample in meseria lor de baza ar pleca pentru vreo 10-20 de ani din tara cred ca ar mai gasi doar natura la intoarcere. Si ar fi mai bine.
Sarbatori fericite!

2 comentarii:

cos spunea...

Vrei sa scapi de mine, vara-mea?
(Si asa m-a lovit modestia... :D)

Cu cine votezi? :P

ancaveronik spunea...

Imi pare rau ca citesc abia acum commentul... dar nu am mai intrat de un car de vreme nici sa scriu nici sa citesc comentarii. Daca stau bine sa ma gandesc in data cand mi-a fost trimis msjul tau eram casatorita de 2 zile si ma aflam in Corfu :) Imi face placere sa aflu ca imi cititi bloggul si asta chiar la radio... Cu bine